perjantai 9. tammikuuta 2015

Kevättä


Hiphei. Niin on taas viikko hurahtanut vauhdilla ja viikonloppu edessä, ihanaa! Viikkosiivouksen jälkeen teki mieli hakea hieman kevättä kotiin tulppaanien muodossa. Ihanaa, kun niitä jo saa! Ostan aina vaaleanpunaisia, kaavoihinsa kangistunut :) kynttilätkin ovat nyt vaaleanpunaisia. Rakastan niin noita RM:n kynttilänjalkoja! Vaaleanpunaisen rinnalle oon laittanut vaaleansinistä, nää on ne mun kestosuosikki värit keväällä. 


Olen saanut palattua taas ruotuun joulunajan herkuttelujen jälkeen ja olo tuntuukin tosi energiseltä. Jutan sd:tä mukaillen sujuu ruokailut ja juoksulenkit ovat tulleet osaksi viikkorytmiä. Nyt pitäisi myös hommata salijäsenyys, että sais tuon lihaskunnonkin kohenemaan. Mies mulle jo joululahjaksi sen jäsenyyden lupasikin, nyt pitäisi vaan päättää minne.. Seinäjokiset voitte vinkata hyviä saleja, Itellä lähinnä kokemusta Fressistä. :) 


Kuvat ovat tällä kertaa ruokailuhuoneestamme. Talon ainut takka  sijaitsee tässä huoneessa. Takka onkin oikeastaan ainut valinta mihin olen täysin tyytyväinen yli 10 vuotta sitten tehdyn rempan jälkeen. 

Energistä viikonloppua sinnekin! :)

Hanne


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti